Házi feladat
2015. július 06. írta: UZoltan

Házi feladat

futas.jpgMielőtt tovább lépnénk, néhány szót mindenképp szeretnék ejteni a célról.

Sokáig csak tessék lássék sportoltam, futottam néha, akkor sem sokat. Elhatároztam - ha már úgyis sok az ülőmunkám-, hogy 4 hónap múlva lefutom a 6 km es távot. Egyszerre. Nem sok, de nekem az. Viszont világos, hogy csak úgy nem fog menni, hogy nekiesek, hanem lépésenként kell felépíteni az elvégzendő feladatsort, hogy a végén az elvárásom, a célom teljesüljön. Először 500m-t futottam, majd séta, majd futás, majd séta. Aztán egyre több lett a futás. Most 2km már megy egyszerre és nem kocogó, hanem rendes futó tempóban. Legutóbb kicsit ellustultam (ráfogtam a forróságra) de el is gondolkodtam: ha nem végzem el a házi feladatot, akkor soha nem érem el a célt, a 6km lefutását. Tehát igen, össze kell szedni magam és akkor is futni ha éppen nehéz, ha nem épp 18 fok van hanem 28. Ha nem végezzük módszeresen és kitartóan a meghatározott feladatainkat,akkor nem érjük el a célunkat.

Kitűzhetjük az 1:1 használt/új arányt, kitűzhetünk különböző célokat, de ha az elkezdett munkát megszakítjuk, ha azt a kis fáradtságot sem vesszük amely egy előzetes, adminisztrált, levezetett, adatokkal támogatott profitkalkulációval jár beszámítás esetén, akkor hiábavaló a törekvésünk. Akkor is elveszítjük a célt, ha nem végezzük el a munkát értékesítés előtt. Tudnunk kell, hogy mind a beszámításnak mind az értékesítésnek milyen kihatása lesz a készletre és a jövőbeni profitra.  A számítógépek világában, a 21. században a technikai feltételek adottak, csak jól  kell használni őket. Nem elég berögzíteni mikor érkezett az autó, mikor adtuk el, hanem következtetéseket kell levonni belőle, hogy tudjuk ténylegesen milyen megtérülést hozott az adott üzlet. A 100.000 ft haszon nem mindegy, hogy 30 nap alatt keletkezik vagy 270 nap alatt, világosan tudnunk, látnunk kell a kapcsolódó költségeket, csak így nyerhetünk tiszta képet a használtautó üzletünkről. Ha az adminisztrációt elvégeztük, akkor a vezetés felelőssége, hogy az adatokat ellenőrizze, a problémák időben terítékre kerüljenek. Heti egyszeri használtautó meeting megtartása szükséges a kereskedésben, amely meeting nem kell, hogy 10 percél több időt vegyen igénybe, de kiderüljön, hogy jó e az irány vagy módosítás szükséges. Mekkora kockázatot futunk a jelenlegi készlettel? Mekkora az átlag készletérték? Ha sokkal nagyobb mint az átlag tranzakciós ár, akkor értelemszerűen nagyobb a kockázat, nagyobb a profitelvárás, illetve ellenőrizni, hogy a profitelvárások az adott környezetben teljesülhetnek e? Ha nem, akkor mit kell lépni, hogy teljesüljenek? Így lehet előre kiszámítható profittal üzemeltetni a használtautó üzletet amelyek jótékony hatása az újautó értékesítésben mutatkozik meg, hiszen több beszámításnál értelemszerűen több újautó értékesítés az eredmény, több profit, több bónusz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hasznaltauto-menedzsment.blog.hu/api/trackback/id/tr47603724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása